Lycka i olycka.

idag har det varit en ganska händelserik dag!
jag har testat vasas kommunaltrafik, då jag slutade 10.45
jag tog busse hem, hämtade mopenden och lite mat och körde till gymmet.
På väg hem därifrån..BANG
 

jag kör in i bilen framför mig, faller i marken, ställer mig upp i chock och undrar vad fan som just hände
medan jag släpar bort mopenden från vägen. 5 personen rusar fram till mig och undrar hur jag mår och försöker stänga av min moped som forfarande snurrar.
 
han jag körde in i kommer springade och säger att han inte vill ha några pengar/ersättning, bara jag mår bra.
underbara människor det finns här.
 
blev en sväng till hvc där det konstaterade att jag kommer ha jävligt ont i knäet imorgon men att det inte är så allvarligt. 
 
Ett par fina blåmärken har jag fått iallafall.
här har ni några bilder jag har snappat på mina rumskompisar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0