vill man vara fin får man lida pin...

...satt jag och tänkte medan jag höll i mig i stolen och en tjej ''sköt'' mig i örat..
 
första gången jag lagade hål i öronen var jag runt 7, jag grät som en galning.
 
andra gången, när jag var runt 9-10 grät jag efteråt av chocken att jag inte började gråta när jag lagade hålen.
 
nu, tredje gången, och med 2 nya hål i öronen, belönade jag mig själv med en frozen yogurt.
 
sååå fint väder idag ochså, perfekt när man ska spinga på stan.
 
snart ska jag på zumba (är så extremt taggad).
 
min kamera vill inte överföra några bilder till min dator, så det får bli några suddiga iphone bilder& några från förra hösten.
 
ignorera mitt smutsiga hår, vi hade just haft gympa.
fint med en stor paketbil i bakgrunden.
 
ha en trevig torsdagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0