I just want to stay.

God kväll.
Tänkte slänga in ett inlägg för kommer kanske inte hinna göra det imorgon. 

Igår kom susanne hit på kvällen och vi tittade på nyaste Glee avsnittet och The Big Bang Theory + en massa random indiska videor som vi gjorde voiceovers på. 

Idag åkte vi till stan och stannade en stund och tittade på skeppet som är här i vasa för tillfället. Vi köpte några klädesplagg och sen kom vi hem snabt innan jag for i jobbe, Sista gången för i sommar.

Jag fick 11 pringles burkar(!!!), små.
Jag hat skrivit en finskauppsats och suttit och småskrattat för mig själv åt en massa olika bilder/videos jag hitta på Fb.

nu ska jag ga ligg 
puss&kröm potatisbörjn!




Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0