We were on a friday adventure!

film, fakta&film om Indien, läsning och glassköp
det var min skoldag!
 
efter skolan sprang jag med några kompisar på stan och nån timme efter jag kommit hem, 
kom mina kompisar hit. Vi hade picnik i några timmar vid kronvik simstrand.
 
under den tiden lyckades jag&susanne få tillbaka vår kiss och bajs humor,
skämma ut oss fullaständigt och sjunga ''Im yours'' för några barn...
 
vi var tvugna att ''gå'' hem, för Susannes moppe ville inte starta..
hon hade råkat trycka på en knapp, men det märkte vi först när vi hade släpat mopon hem...
 
nu att jag hemma, helt slut, och funderar på vad jag ska göra imorn :)
 

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0