The sun is shining every day, but it's far away!

jätterolig dag har det vart idag!
 
första timmen fick vi ut franska provet, som jag fick 9½ i! (fattar inte hur jag kunde få så högt!)
nästa timme hade vi franska igen så då spelade vi memory! (jag förlorade....)
 
den timmen övade vi på pogrameftermiddag, och sista så såg vi på film!
efter skolan stannade jag kvar en stund och filmade en sak..
 
när jag kom hem har jag tagit det ganska lugnt, jag har tittat på sherlock holmes, och
sen fick jag besök av tre galna tjejer, dom stannade nån timme.
 
nu ska jag dra mig till sängs, och jag hoppas nu att det är bra väder imorgon!
en bild från förra sommaren (:

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0