I ♥ this day!

bästa dagen på såå länge!
2 första timmarna var det genrep och knytkalas på franskan.
2 sista timmarna var det pogrameftermiddag, som var såå kul.
 
jag gjorde inte nått fel när jag väl stod på scen,vilket är otroligt för jag göra alltid nått fel..
 
jag hann knappt komma hem innan jag blev invaderad av galningar (=mina vänner)..
 
vi åkte en sväng till byn, och sen åkte vi hem till mig och for ut med flotten på vattnet.
när alla hade fallit eller hoppat i (jag föll i först) gick vi snabbt i bastun innan alla åkte hem
förutom annika som var kvar en stund och åt yogurt med mig och hon åkte hem för en halvtimme sen :)
 
 
 
gonatt!
 

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0