10 years ago..

Denhär helgen har varit awsome!
 
På fredagen gjorde jag inte så mycket bara tog det lungt.
 
på lördagen vaknade jag typ 11, jag städade köket och mitt rum, duschade och sen kom mina
kompisar hit. vi hade jättekul, och man skulle kunna trott att vi gick på droger :)
 
susanne lämnade över natten, och idag vaknade vi vid 9, åt frukost och gick ut och körde några
varv med fyrhjulningen, in och äta och sen ut igen.
 
när susanne åkte hem , gjorde jag inte så mycket. jag har luggit på 
soffan och tittat på Ghost Whisperer hela kvällen.
 
jag orkar inte börja lägga upp några bilder nu från lördagen, är för trött..
 
imorgon efter skolan ska jag till bergravningsplan(tell more later) och sen hem och sen till dansen.
 
hoppas det blir en bra vecka...
winter of 2012.

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0