Utkast: Jul. 08, 2012

Sist jag skrev var på camingen i Flensburg, samma dag åkte vi till Kiel och shoppade där. Jättefin stad och alla var trevliga!


Vi bodde på camping den natten i Kiel och på morgonen åkte vi in mot Lübeck, där vi ochså shoppade, jättefin stad det ochså! Till min lycka hittade vi en Euroshop, allt i buriken kostade 1€!!!

Vi åkte tillbaka till Haffkrug (dit ska jag flytta!!), campade där, och morgonen därpå hoppade vi på bungytrampolie :) Alltid lika kul!
Sen körde vi över till Danmark.

Igår hade vi tänkt gå på Lalandia, men dom öppnade inte för allmänheten förren 1. Så vi åkte till Bakken, ett tivoli precis bredvid Köpenhamn. Där var i 8h, nästan inga köer, och de hade öppet till 12(på natten) så när alla åkte hem kring 11, sprang i som några huliganer och åkte alllt vi hann med ;D

Inatt tog vi färjan över till Helsingborg, och inatt kom vi till Lessebo, vi har ätit frukost och Lucas har kommit hit!

Jag vet inte vad vi ska göra idag, men jag är sugen på svenskt godis!

Tornen i Lübeck!

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0