Bye, bye Hollywood Hills for forever.

Lyssar på Hollywood Hills om nu undrar över rubriken!

Skitzoo dag.. de kan jag bara säga! :)

Först var jag i stan me mamma, fick hem ett par fodrade Converse och en jacka.Tackk!
Sen kom Elin.m, Susanne och Annika å herrgud vi har varit tokiga.
Vi var ute och gick , var på datorn och ätit mycket godis :)

Där runt 9 for elin hem så då var jag, Annika och Susanne ute en timme å bara prata å gick :P

Nu ha alla farit hem så nu sitter jag här, lyssar på musik och snart sova.
Imorgon blir det mommo och hjälpa henne att sortera kläder till Hoppets Stjärna.
Idag var det Världens dag på Mirahuset, var snabbt dit och kollade, helt bra!

Massor med papper fick jag hem från Mirahuset. Tänker bli medlem på ett ställe som heter Mwanza r.f.
De har ett projekt "Mwanza Street Project" vilket betyder att de hjälper ungdomar på gatan att få en bra framtid.

Trött fan med smutigt hår :)

Jag önskar er alla godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0