Im Home :D II Bildbomb Åland- Sverige

Nu är jag hemma! Kom hem där vid sju..
Jag har glömt att säga det, men jag har fått sommarjobb :D
Det är alltid trevligt att få lite pengar. Vi får se vad jag hittar på imorn!
Förra blogginlägget som jag skrev i Gälve om Furuviken, kom aldrig upp :(

Bilder kommer imorgon för jag är för trött för att göra nått...
Eller nä förresten, några bilder orkar jag någ med ;)
(1069 bilder sammanlagt??? WTF??)

Udda typ i Mariehamn.

nästan(!) alla lag samlade :)

Mitt nya faboritgodis! Finns bara i en affär i hela Finland, vad jag vet..
och de e på åland. 1.50 kostade ett paket :D

GILLAR :D

gissa varför jag gillar Chips AB? :D 15 st chips påsar. ännu därinne fick vi äta hur mycket  vi ville!

Söt småkusin :)

Fiskmåsattak!

Ser de gått ut? :P

Apan säger" Men ni är juu knäppa i huvudet niii..."

 Han visar långfingret??

Ena sekunden står man och stirrar på denhär...

...och när man vänder sig om stirrar man på domhär två..FYFANNN
Se på dens huvud!! Större än min handflata!!

Galna hunden skulle bada.

Tog en tur med en tunna.


Var på ön där Wild Kids spelades in, instresse kubben antecknar.
.
Läskig källare dom ha där. Nä, men de var nått bombskydd under kriget.
Vill inte lägga in alla bilder, det var så mörkt och bilderna blev inge bra.

Min nya bästis! :D



SEE THAT KANGAROO!

Cirkus hade dom ochså.

Nisse och ferdinand har en ny kompis.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0