Sjuk ;S

Ida e ja sjuk. Mamma drog på sig feber för några dagar sendan, och både
jag och nicklas har varit sjuka. Här kommer dagens..

Dagens låt: Minnah Karlsson - Im not ready to make nice
Dagens dusch: Kommer senare
Dagens frisyr: Platt skitigt hår.
Dagens smink: nothing.
Dagens händelse: Pibi klättrade på dörren till farstun.
Dagens vill ha: öhh...?
Dagens saknad: Den där typen som jag inte vet namnet på.. ;)) 
Dagens drog: Music
Dagens tråkigaste: Huvudvärk
Dagens finaste: DÄr ute just nu
Dagens måste: Duscha !
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: nå, igår köpt ja en hoppare fö 24.95 om nån undrar...
Dagens mat: Risifrutti!
Dagens sjuka: Jag!
Dagens kärlek: -
Dagens humör: Skiträdd fö kattren skrämmer skiten ur mig..




Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0