Rehab

Nu är jag hos pappa! Kameran e fortfarande söndrig, men vi har ju kamera här ochså ;)
Om jag får för tråkigt imorgon eller ikväll ska jag la glasyr på pepparkakor!
Felicia kommer först imorgon. Min nya faboritlåt heter typ Rebah.Jag har lite tråkigt så här
kommer en lista!


Dagens låt:
Rebah - Glee
Dagens dusch: Imorse
Dagens frisyr: Öhhh...hu ska man beskriv?.
Dagens smink: Mascara, foundation(stavning?) o blush
Dagens händelse: Jag vaknade!
Dagens planer: Tråka ut sig ;)
Dagens vill ha: Pengar!
Dagens saknad:
Dagens drog: Polkagrisar!.
Dagens tråkigaste: Nicklas to bättre datorn.
Dagens finaste: Nadja ;D
Dagens måste: Veet inte.. ^^
Dagens dricka: Saft!.
Dagens köp: Inget.
Dagens mat: Makaroner o köttfärs...
Dagens sjuka: Thed
Dagens kärlek: öh..Emma å nån? :D
Dagens mående: Jag! :D

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0