Idol! / Day 16 -IF YOU WON ONE MILLION DOLLARS,WHAT WOULD YOU DO WHIT IT

IDOL
Kom hem från Idol för kanske 2h sedan!
Det var jättebra! Elin och Minnah ägade scen tyckte jag!
Blev inte så mycket fotografier för kameran e ju sönder.
Men fick låna magnus videokamera. Vi hade 2st jättestora skyltar. :D
På en stod det Jay och på den andra stod det Minnah.
Vi satt längst bak så vi viftade med båda skyltarna direkt nån av dom var ute på scen.
Jag såg att Minnah kollade många gånger på det ;) Men jag vet inte hur det med Jay...


Day 16 -IF YOU WON ONE MILLION DOLLARS,WHAT WOULD YOU DO WHIT IT?
Spara tills jag blir äldre så jag kan flytta dit jag vill. Australien.



Jag är väldigt dålig på att uppdatera men jag har linser nu! Jag ser jättebra!


Kommentarer
Postat av: jenny

glad alla hjärtans dag!♥

2011-02-14 @ 17:44:09
URL: http://lifeaboutjjenny.blogg.se/

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0