Day 5 - a picture of somewhere you’ve been to


Gran Canaria - Playa De Inglés ♥


Åre ♥

Åres chokladfabrik ;))


det blev nu 2 ställen jag har varit på. Men iallafall...
Finska timmen va bäst! Vi hade så kul. Finska läraren var sjuk, så vi hade nån annan.
Jag vet inte vart han försvann med han var borta hela timmen ^^
Så vi spelade Barn alias. Sen fick Hanna en skrattattack och flög omkrig i klassen,
och skrattade :DD Vikarien blev ganska sur när han kom tillbaka.¨.. x))
Men imorgon har vi prov så jag måste öva..!

Ps. Jag går som en anka tack vare ett j*vla skärbre. Naglen håller på att bli blå ;S

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaa finska timmen va bäst! :DDD

2011-02-02 @ 16:21:27
URL: http://hhannnaaa.blogg.se/
Postat av: betty

mojj.

att va har du fö 30 dagars frågor sku du kuna skicka ti mej via fb eler nån stans? :P

FIIN BLOGG!

2011-02-02 @ 17:02:23
URL: http://bettinaslife.webbblogg.se

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0