I wanna change the world!

Okej, såg just på Svenska hjältargalan.
Otroligt!
Här sitter man, glad över ha TV att fungera, medan barn i t.ex Tanzania är glada över att leva.
Världens är kanske "säker" här, men inte där borta.
Vi kan alla göra småsker t.ex ge några euro till röda korset eller bli världsförälder, det kostar 10€/månden!
Om en 9-åring kan 50 000€, bara genom att sälja bullar, tänk vad man kan göra själv då?
Fundera på dethär!

Imorgon är det julfest i kyrkan, jag kan visa klänningen imorgon!
Efter det kommer Elinx2, yousra,Arbnora, susanne, annika, emilia, vilhelmina, sarah och isku hit! :D
Typ 6st ska sova över!
Idag har jag städat, varit till stan och haft huvudvärk!
Men nu ska jag gå och sova!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0