I have a dream.

Jag lever! Åkte från Lessebo dagen efter vi varit och simmat. Vi åkte tidigt på morgonen.
Då körde vi mot Göteborg. Kom dit där vid elva tiden, och gick på Liseberg. Nice, men det var
såå mycket människor. Förra året var det nästan ingen.

Åkte därifrån samma kväll, och så åkte vi mot Stockholm, men stannade vid Eskiltuna zoo och var där till 2.
Där hoppade jag Bungy-tramolin (Man har bungy rep och hoppar på studsmatta! SKITKUL!)

Sen åkte vi mot Stockholm, där vi var där till ungefär 7, sen åkte vi sanbbt och handlade några saker, och sen åkte vi ombord på viking Line. Vi kom hem idag vi 3 tiden :) Resan var helt bra.

Imorogn åker jag till Annika och är där till Fredagen, sen åker jag till pappa :))

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0