Stan!

Hejj
Kom just hem från stan, jag var med Felicia! :D
Först var vi på Simhallen på gym och sedan for vi och simmade.
Efter de får vi in ti Centrum.
Där gick vi nu och hann göra massa hyss och roligt.
1.På Arnolds så beställde jag en Fruiti men den kom aldri, och så kom en
som jobba där och frågade om vi hade beställt nått.Jo svarede jag.
Och så frågade han då vad jag hade beställt och plötsligt sa han 2?
jag fattade inget så jag sa ja och så gick han.Sen kom han tillbaka med 2
fruiti så vi gick bara därifrån skrattande med en varsin fruiti! xD


2.Bråkat med bilisterna genom att ta extra lång tid på sig för att gå över ett övergångsställe 13 gånger!+ att plocka upp nått osynligt mitt på vägen x)



Nu fick vi gäster så jag måste gå!
Kram <3


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0