Shopping

Hej
Kom hem för en halvtimme sedan
Vi var först i Owe Jahnsson och där köpte jag godis och croccs märken
På djuraffären köpte vi hundra hund saker.
Sen åkte vi och shoppade till Valbo centrum
där köptwe jag en tröja tills måndag ( skolfoto),
tidning och lite godis

Fick just ett hemskt besked.
Vi måste åka kl.04.45
(obs:Inte stiga upp då utan åka mot hundarna!)
Familjen som hade dom förr var jättetrevlig och dom lovar att komma på besök till vasa så snart som möjligt
Dom hade en son som hette Frejt (coolt namn) och en tjej som var kanske 11?(vet ej vad hon heter)
Dom bor ju 1h och 15min härifrån vi är nu och dessutom tar det 5h till båten och 5h över med den
;O
Detr blir en lång och tidig dag imorngon
Men ikväll ska vi fira Roger som fyller 40 imorn
Vi ses kanske ikväll
Kram <3

MISS YOU <3


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0