Stan!! ;P

Hejj
Kom ganska just hem från stan ;)
Har varit där i kanske 6h??
Sorry,att jag inte har bloggat nått idag men först
på morgonen åkte vi till simhallen och tränade och simmade. :D
Sen åkte vi hem och sedan åkte jag o felicia till stan!
Först gick vi nån stans men vi sprang mest bara omkring,
och sedan mot slutet så  var det nå typer som flörta me oss xd
Fast dom var gamla.Och sen kom det ett pervo o prata med oss,
så vi bara hejdåå....
Sen när mamma kom sa hon att hon hade sett en kvinna
som såg vilsen ut.Vi såg henne gå över gatan just då, men vi måste göra en sväg
så vi tappade bort henne så vi letade efter henne i samma kvarter 3 gånger zD
När vi tillslut hittade henne ville inte hon ha nå hjälp?!?!
Men nu ska jag typ gå!
KRam <33



Jag ska si på Juno ikväll :P

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0