Barnvakt - fåglar

Hejj
Jag satt barnvakt åt några fåglar men jag tror att dom klarar sig nu
Det började med att en liten fågelunge hade hoppt ur boet och ludde hittade den
Men magnus kom och räddade den :))
Sen tog han in den för han trodde att den var skadad
MEn den var inte skadad
Så han tog nått kort på den och sen la han den i fågelholken
Men sen ville den bara hoppa ut så jag satt där en timme men nu orkar jag inte mer :P
Här är några bidler från Gran Canaria som jag tof från google
Ps.Några bilder har vi tagit själv
Liknar vårt hotellrum
Poolen
Jag och Isa :DMinoo <3
Palmitos Park

Mitt och Isas hotellrum





Palmitos park

Detdär fick inte jag göra :P

Kram <3

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0