Ta fram telefonen!

Ibland önskar jag att jag vore Nadja även fast hon är otrogen mot Celina med Linn
Precis innan jag somnar tänker jag på Sofia och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Elin.e.
Emmi har ingen smak i konst och Christa skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till.
Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Linn men köpte istället ett paket cigg och ljög sen om att 
Emma hade rånat mig på 46 kronor. När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster
någonstans i mitt rum, utan att Ida ligger och har sex med Nicklas under min säng!
När Sanna.M flörtade med mig fastän han var ihop med Toffe hade vi sex och så rådumpade jag honom.
Dagen efter och berättade för Mamma att jag blivit våldtagen.
Nu ska jag dissa Isa och istället åka in till stan och möta Hannes för att snacka skit om Elisabeth!

1. Jag heter: Chasmine
2. Jag gillar: Betti
3. Jag är kåt i: Elin.e
4. Jag hatar: Fanny
5. Jag är verkligen super kär i: Antza
6. Snyggast i världen: Niko
7. Fulast i världen: Mamma
8. Äckligast i världen: Isa
9. Muppigast i världen: Christa
10. Tråkigast i världen: Karolina
11. Jag ska satsa på: Annika
12. Bästis: Alexandra
13. Hatar jag mest: Ceccen
14. Jag har en hemlighet med: Elin.e
15. Är sexigast: Emma
16. Bröt mitt hjärta: Ingrid
17. Brukar jag dela säng med: Jonas
18. Dödade dennes mamma: Lilli
19. Har jag telefon6 med: Madde
20. Tänker jag på innan jag somnar: Nadja
21. Drömmer jag om: Norppa
22. Shoppar jag med: Philip
23. Läser jag snuskiga historier med: Sanna.S
24. Älskar jag: Tony

Ses <3

Kommentarer
Postat av: betti

haha 2:an ;)

2010-12-08 @ 11:41:51
URL: http://bettysons.blogg.se/

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0