Hej, är det ju man brukar börja med...

Nu har vi öppnat paketen, kollat på '' Det regnar köttbullar'' och spelat ett spel :)
Och under denhär tiden har jag ochså lyckats hinna kolla på min nya film. Den heter '' Gonig the Distance''
Vet ni att det finns 2 filmer som heter det :D Pappa lyckades köpa fel film! xDMen den jag fick var bra! Men lite snuskig

Det var denhär jag önskade mig :)

Men fick denhär :D Men jag recomenderar denhär!
Nick har precis slutat skolan, men han har redan planen klar; bröllop, en framgångsrik karriär och ett helt annat liv än det han levt med sina hippieföräldrar. Men då hans tjej lämnar honom för en översexuell musikproducent i Toronto, spricker planerna. Nick ger dock inte upp utan bestämmer sig för att resa till henne för att fria. Hans kompisar Tyler och Dime har dock andra planer för Nick - och därför befinner sig snart gänget på en helt galen road trip. Resan blir än mer komplicerad då de ger två sexiga tjejer lift - och dessutom råkar de ut för diverse sabotage. Det ser ut som om Nicks framtidsplaner kommer att förändras...
Kopierade texten :D Jag tycker en av domdär killarna liknar Kellan Lurtz. Och om ni inte minns vem de var, så här är en bild! :)


Men nu ska jag gå! Vi ses
Kram <3

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0