Elinx2 = Bra team x)

Ikväll va jag till Elin.E :) Vi hade jätteroligt! Vi åt jättegoda Cupcakes som jag glömde att fråga namnet på !!
Jag fick ochså låne en bra film av henne ^^

Hahaa...just ropade Philip '' NICKLAS!! Mamma ska berätta hur det gick med prinsessan!!''
Det var nästan för bra! Men inte någ att dom gillar prinsessor, dom går och sjunger på Jusin Bieber hela tiden! ;O
Nä, men det e int så farligt eftersom jag jag det ochså ;D
Nu ska jag gå ner, äta nått, och sen gör mig fäädi fö stan imorgon!
Gonatt
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får hede recepte nästa gång vi träffas :D <3

2010-12-29 @ 10:23:43
URL: http://elineline.blogg.se/

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0