Dag 22 - Dethär upprör mig. / IMORGON JUL! <3

Dag 22
Jag blir uprörd av saker som att i vissa länder så får inte männen gå i skola, utan
måste vara hemma och arbeta. Och att om man är sjuk kan man inte få hjälp av ett sjukhus om
man inte är rik?! Det är så dumt. Det är det som upprör mig mest!





Imorgon är det jul <3
Jag tror jag har 2 tisinställda inlägg. På julafton ska jag låna magnus  kamera och
fota vad jag har fått i julklapp. Kanske efter julen tänker jag kolla om kameran går att fixa.
Om den inte gör det, eller det skulle kosta lika mycket som en annan kamera köper jag någ den istället.
Nu ska jag städa mitt rum, sen var det meningen att jag skulle gå ut och fotogarfera, men det går ju inte nu.
Så vi får se vad jag hittar på :)
Kram <3


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0