Shopping

Vi kom just hem från stan
Vi ar först på Anntila och affären där inne och tänkte köpa isas systemkameran men den var slut :(
Så sen gick vi och kollade på smycken till glitter dit jag hde ett presentkort på 40 euro
Det lämnade 6 euro ^^
Sen gick vi till H&M för där hade jag ett presentkort på 10 e från Madde,tack ;);)
Jag köpte en tröja
Efter det gick vi till Gina
Där köpte jag inget
Sen gick vi och åt till Pancho Villa
Där är vi gott x)
Sen gick vi till FilmTown och hyrde 2 filmer
Alice i underlandet och Scary movie 1
Hoppas ni har det bra
Kram <3

H&M 9.95

Glitter 9.95

Glitter 6.00

Glitter 6.00

Glitter 11.90 tror jag ^^


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0