NATT

Godnatt alla
Men inann jag somnar ska jag göra ett test!
(jag kanske har gjort det för ;))

Du heter: Elin
Smeknamn: Ella  

Låt som när du är ledsen sörjer till: Miley Cyrus - i miss you

Beroende av: Familj och vänner.

Vad tror folk om dig? att jag alltid är glad

Stämmer det? hehe, jag önskar. Nej mitt humör kan svänga väldigt lätt men jag är oftast glad

Vad får du oftast komplimanger för? Kläder,hår

Hur imponerar man på dig? Humor oh vågr vara sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Självklart =D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  '' Tack :-) ''

Var bor du? Sundom

Trivs du där? Ja

Hur svarar du i mobilen? ''Hej'' eller ''hallå''

Vem ringde du senast? pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Han undarade om jag hade det bra i skolan
Antal timmar sömn inatt: 10

Sov du ensam: ja

Brukar du komma i tid: JA
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: För stora

Vad saknar du: Oliver ;((

Hade du en bra kväll igår: jo

Favorit dryck på morgonen: Vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: halv 10

Är du blyg? Lite...
Sysslar du med någon idrott: Promenader
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanke

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: göra inget

Är du nöjd med ditt liv: Absolut,

Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Åker till skolan

Vad är det värsta du vet? Svek och döden

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har underbara vänner!! Love you!

Vad är det finaste du fått? ??
En speciell dag du minns: Vet inte

Du samlar på: -

Vem ringer du när du är arg/ledsen: MAmma
När grät du senast: Öh...i söndags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en hund

Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: Absolut!

Är du musikalisk? Japps

Vad dricker du helst när du är törstig: oboy eller cola,vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, i söndagss och lördags

Biter du på naglarna: Nix

Haha...har gjort dethär förr!! x)
Gonatt


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0