Hemma Från Västeröver

Nu kom vi just hem
Det var ganska mycket folk där.
Jag tror kanske 100.
Det var teater och sång, och mat
Vi sålde mycket vofflor
Nu äter jag några vofflor som blev över xD
Snart kommer Rebecka över för att vi ska betala kläderna



Nu gick Rebecka hem och jag ska duscha
Kram <3











































































































































































































































































































































































































































































































































































Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0