Mr. Saxobeat

Igår var ju Elin.M, Emilia, Arbnora, Annika, Susann, Yousra och Vilhelmina. :D

SKITKUUL!
Alla kom efter  skolan, så var ute och gick med hundarna, sen åt vi

och sen började vi se på film.

Mitt i en skräckfilm tyckte alla att det var dags att gå ut, så härjat har vi gjort ;D

När vi sett Creep(skräck), Baksmällan(Komedi) och Its a boygrirl thing gick vi till

husbilen, för där skulle vi sova. Vi gick in dit där vid 12.

Arbnora somnade först så hon fick massor av svarta prickar i fejset, Emilia målade.

Vi somnade först kanske kvart över 3 för vi pratade så mycket :D. Sen vaknade vi 9.

Bästa var någ när arbnora såg vad hon hade i fejset. x)

Idag ska jag väl bara chilla, kanske basta och försöka simma.

Ha det bäst♥

Ps. Jag vet en sak som inte ni veet..... :D

Kommentarer
Postat av: EMILIA !

heissan! japp de va skit kuuul! ♥

2011-05-29 @ 13:19:09

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0