Dag 6 o 7

Jag sovade hos mommo igår så ja bloggade inte (: Så nu kommer Dag 6 och Dag 7

Dag 6 - Min dag!
Min dag började kl.06.45. jag gick upp, klädde på mig, åt frukost, sminkade mig och gick
till bussen. Första blocket hade vi Engelska (y) sen hade vi Matte...
Vi planerade julfestpogrammet. Jag ska vara en nisse som kommer med brev (Y)
Sen hade vi Hissa och som ett perfekt avslut på dagen, finska.
Nu kom jag ganska nyligen hem, och sen far jag kanske till UF.
Vet inte riktigt.. Har finska imorgon ochså, och jag har läxor !
MEn det var väl allt om mig dag.




Dag 7 - Mina bästa vänner.
Jag har många bra vänner och bästa vänner (:
2 av dom är..... CH och Felicia.g'
Sen finns det måga bra vänner :) : Celina,Emma, sanna,fanny,nette,Ida, nanna, elin.e , bettina, sofia, och många fler. :)





Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0