AJJ!

God kväll
Andreas har just gott hemåt.
Jag kollar på nått fisk pogram.
Imorn kanske vi skall till stan och då ska felicia köpa en sytemkamera ^^
Tidigare idag har nå vi mest kastat rönnbär på nicklas
Minä kläder  är väldigt populära
Isa vill ha min hoppare och christa mitt halsband och tröja.
Men jag kan bara säga att dom inte är till salu på ganska länge
Men nu kommer några bilder från idag

Isa passar i Andreas glasögon

Isas fot och jag

Andreas gråter för att jag fotograferar ^^

Bästa bilden på mig

Mina nya brillor jag fick av Rebecka

Isa the cute kid

Bästa bilden!x))

Andreas och isas hand

En bild Andreas tog
Han äger på att fota

Motiv:Jag
Fotograf:Andreas

Gonatt
Kram <3


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0