Roliga Dikter.

du lade mig ner
du kom in i mig
det gjorde ont
det blödde lite grann
det var första gången...
jag drog ut en tand!


Kn*lla, kn*lla livet ut
får du aids tar livet slut
om ditt hjärta nån gång brister laga det med
karlssons klister
killar behöver både ömhet och värme
släng dem i elementet så blir de båda
ömma och varma.



drömmer om gin
vakna på morgonen
full som ett svin
kliver ur sängen
ramlar omkull
hur fan kunde jag
bli så jävla full



månen ligger på taket och lyser
tomten sitter på dass och myser
grammofonen vrålar i ett hörn
Polar Per trodde katten var en björn
hos micke är det en jävla fest
man tävlar om vem som kan dricka mest

hem till micke åker polisen
någon hade lagt dynamit i spisen
brandkårens tjut hörs över hela stan
mickes kåk brinner som fan

morgonen därpå gryr
ur kåken det pyr
det var en jäkla fest
men branden var ändå bäst



Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0