Listan.

Dag 01  — En bild på mig + 10 fakta om mig själv
Dag 02  — Min familj
Dag 03  — Mina närmsta vänner
Dag 04  — En person som har haft stor betydelse för den jag är idag

Dag 05  — Mina föräldrar..
Dag 06  — Det här får mig att skratta
Dag 07  — Det här får mig att gråta
Dag 08  — Vad kärlek är för mig
Dag 09  — Vad hat är för mig

Dag 10  — En bild som är över ett år gammal och en nytagen bild
Dag 11  — Fyra bilder som gör mig glad
Dag 12  — En dålig vana
Dag 13  — Tre favorit tv-serier
Dag 14  — En låt som betyder någonting, och varför

Dag 15  — Fem webbsidor jag ofta är inne på
Dag 16  — Hur jag klär mig
Dag 17  — Min tro om vad som händer efter döden
Dag 18  — Om 10 år..
Dag 19  — För 10 år sen..

Dag 20  —  Det jag tycker om att göra
Dag 21  —  Min dag i bilder&text 
Dag 22  — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 23  — Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 24  — Något jag är orolig för
Dag 25  — Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 26  — Två saker jag längtar efter
Dag 27  — Ett ögonblick
Dag 28  — Min största rädsla
Dag 29  — En låt som passar mitt humör
Dag 30  — Fem bilder från olika minnen 2011

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0