ahahahha :D

Det var en gång en Björn och en Hare som härskade i skogen, de slog och skrämde de andra djuren och visade ingen respekt! Även Haren fick sig en lusing då och då av den stora Björnen, bara för att han var så liten. Haren gillade egentligen inte Björnen men nu hade han inga kompisar kvar i skogen så han stod ut med Björnen för sällskapets skull. Men så en dag när de båda gick på en stig fick de syn på en Padda.

- Nu jävlar ska du få stryk, ingen får använda min stig som rastplats! utbrast Björnen.

- Vänta vänta!! skrek Paddan. Om ni skonar mig så ska ni få 3 önskningar var!

- Om du ljuger dränker jag dig, sade Haren.

Så började Björnen på sin första önskning. Han funderade en stund och sade:

- Jag önskar att alla björnar i denna skogen är honor utom jag.

Och vips så blev det så! Så var det Harens tur och han funderade en stund innan han sade:

- Jag vill ha en hjälm.

Och vips så blev det så! Björnen blev rasande på den dumma Haren och daskade till honom.

- Är du så jävla dum och tar en hjälm när du kan välja precis vad du vill!

- Men jag vill verkligen ha en hjälm, sade Haren.

- Nåja, sade Björnen.

Björnen började tänka i större banor.

- Min andra önskan är att alla björnar i hela Sverige ska vara honor utom jag.

Och vips så blev det så!

Haren tänkte och sade:

- Jag vill ha en cross!

Björnen blev ännu mer rasande på Haren och daskade till honom igen. Björnen tänkte nu ÄNNU större och sade:

- Jag vill att alla björnar i hela världen ska vara honor utom jag!

Och vips så blev det så! Björnen var överlycklig över sin situation. Så var det Harens sista önskan. Haren tog på sig hjälmen och hoppade upp på crossen, varvade upp den och skrek till Paddan:

- JAG ÖNSKAR ATT BJÖRNEN VAR BÖG!


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0