this is the part of me that you never gonna ever take away from me.

(kanske inte blev direkt efter maten, för jag somnade :))


jag började 10 på kotomaja, där jag som
hand om 2 barn med en annan.

Där runt 12 kom några från UN womens, och pratade! När dom
slutade prata gick alla hem och jag&min handledare för dagen gick upp matsalen och åt choklad!

Sen kom min riktiga handledare och tog med mig till tolkcentarlen, där vi pratade mycket och träffade roligt folk :)
Efter det fick jag sluta för dan!

Imorgon ska jag vara på Reimari, och på torsdag ska jag ha slöjd från 8-10!

På fredag ska vi baka med kvinnorna
och finska martor :)

Nu ska jag gå ner och försöka bota min hosta!


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0