Här ska rubriken vara.

Fredag
Jag kom hem från Sverige där runt 1 tiden, magnus kom och hämtade mig från mommo.
Senare på kvällen åkte jag till Susanne där var Elin,Elin,Annika,Yousra,Nora och sen kom ännu HC.
Vi åt, tittade på Halloween 2 och var allmänt galna! :)
Jag var hemma runt halv 11.
Lördag
Jag vaknade 7 och började läsa en bok. Sen ringde Annika och sa att hon var på väg till mig.
Vi lagade en film, sen åkte vi till sågen, där vi mötte Nenni&Linn. :)
Vi var där 1 timme, sen åkte vi till mig, pratade genom en film, sen cyklade vi till Grillo, åt
nått lite där, sen åkte vi till Kyrkogården (smartasses) :) Sen cyklade vi till linn, var där en halvtimme,
sen cyklade jag och Annika hem :) Vi somnade 1!
Söndag
Vaknade 11, jag och Annika fixade lite med en film, sen åkte Annika hem. Jag var på datorn, och nu läser jag
på bigeprovet. Ikväll kommer våra grannar hit :) Det var det!
För den som inte vet, jag har tappat bort kamerns USB sladd, så inga bilder än!

några gamla bilder på sågen.

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0