En såndär lista.

Dag 1 – En bild på mig själv + tio fakta
Dag 2 – En bild på mig och mina syskon
Dag 3 – Någon jag umgås väldigt mycket med
Dag 4 – Favorit kändis
Dag 5 – Fem sanningar om mig
Dag 6 – Mina drömmar och önskningar
Dag 7 – En bild på mig i år och förra året
Dag 8 – En bild som gör mig glad
Dag 9 – En helt vanlig dag  
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag  
Dag 11 – En sak jag gör dagligen
Dag 12 – När jag var utomlands   
Dag 13 – Den här veckan  
Dag 14 – En bild från denna sommar och förra sommaren  
Dag 15 – Några av mina vänner  
Dag 16 – Någonting jag vill tillbaka till
Dag 17 – Mitt favoritminne  
Dag 18 – Något jag aldrig kommer glömma  
Dag 19 – Bilder från ett minne  
Dag 20 – Den här månaden  
Dag 21 – Något jag längtar efter  
Dag 22 – Det här upprör mig  
Dag 23 – Det här får mig att må bättre  
Dag 24 – Det här får mig att gråta  
Dag 25 – Favorit film  
Dag 26 – Mina rädslor  
Dag 27 – Min favoritplats  
Dag 28 – Det här saknar jag  
Dag 29 – Tio saker jag vill  
Dag 30 – I helgen

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0