Bubbly.

Kom hem från stan för kanske 1h sedan. Jag köpte en klänning på H&M.
Imorgon är den ända dagen jag inte har nått :D Fullt hela veckan.

Onsdag: Elin.O, elin.M, Arbnora... mf. kommer igen för badas och filmtittas. :)

Tordag: Ledigt från skolan, får se vad jag hittar på när alla har farit hem-

Fredag: Cykledag -_--'

Lördag: SKOLAVSLUTNING!

Söndag- Måndag: Elin.M och Vilhemina ordnar nått tältkalas, så ska dit! :)


19,19 Euro.

Men nu ska jag väl gå ner och övertyga mamma om att nästa sommar kan jag åka på språkresa själv till
Malta eller England, önska mig lycka till! :D

Kommentarer
Postat av: Bettina

Lycka till ;D

2011-05-30 @ 21:13:09
URL: http://bettinasliv.blogg.se/

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0