Sweden♥

Nu är jag i sverige! Som ni kanske ser har jag några tidsinställda inlägg på bloggen:)
Idag steg jag upp kl.6 och då åkte vi från campingen. Halv 9 gick Ekerö båten.
Vi satt på bänkar bredvid spelaautomater. Det var en kille i 20-års åldern som spelade. Han vann typ jackpott.
Så kommer han mot oss och ger nicklas 20 kronor bara för att Philip hade vunnit på nått annat spel.
Nicklas var överlycklig resren av resan :D

Vi kom till Grissleholm där vid 10. Vi åkte och handlade och nu är vi på Märsön!
Imorogn åker vi till Eskiltuna Zoo och sen till Gävle för att fira midsommar.
Jag har köpt en ålandsfagga, godis, ett par skor. Kanske inte köper så mycket kläder.
Men nu blir det glass!
Ha det bra! ;)


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0