Gävle

Vi kom till Gävle idag på morgonen, vi åkte direkt till stan. Först Owe Jansson, sen Valbo köpcentrum.
Jag köpte ett par shorts, 2 tröjor varav en ni kan se på bilden. Sen köpte jag mest nå lite smått och gått.

Nu ska vi äta god mat och imorogn blir det midsommarfiras :)


Kapphal: 179.-     17.95€

Kapphal: 195.-    19.95 €

Kapphal: 195.-    19.95€  Det var "Ta 3 betala för 2" så jag fick shortsen gratis :)

Se, min normala hårfärg. Brunt. Jag ska låta det växa ut, vill inte slinga det nått mer.

Mina naglar. Tänkte nästan fixa dom på ett thailänsk butik i Mariehamn, men det vad dyrt ca 36€
Påtal om det, i butiken hade dom Pocky, tahilänskt godis. JÄTTEEGOTT! <33 Jag köpte 3 paket, men nu är det bara ett halvt kavr :D

<3333333333


Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar tröjan från kapphal :D

2011-07-03 @ 10:56:20
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0