FRågor och svar!

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Jag var på bröllop :)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga ;)

3. Fick någon du känner barn? Nej, men i mitten av april ska 2 st få :D

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min hund
5. Vilka länder besökte du? Sweden!

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011? Vi får se.. :D
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas? 3 juli
8. Vad var din största framgång under året? Att jag började 7:an :P
9. Vilket var ditt största misstag? Minns inte..

10. Vilket var ditt bästa inköp? Vad skulle jag minnas? ;D
11. Vad spenderade du mest pengar på? Shoppa
12. Vad gjorde dig riktigt glad? Lägret 25/6-1/7 <3
13. Har du varit sjuk eller skadat dig? Föll och slog armbågen 2/7 :D

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010? Greyson Chance, Justin Bieber
15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år? Kanske bättre
16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Vara med kompisar

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på? Simma :D
18. Hur var din julafton? Bra och mysig :)
19. Blev du kär? 2 gånger, men det har nästan gått över :)
20. Vilket program har varit det bästa på tv? Ellen DeGeneres Show och Glee

21. Hatar du någon som du inte hatade förut? Hata är ett starkt ord, men ja

22. Vilken var den bästa boken du läst under året? Många ;D
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt? En tjej i skolan :)

24. Önskade du dig något som du fick? Ja, en tröja x)

25. Önskade du dig något som du inte fick? Ja, systemkamera

26. Vilken var årets bästa film? Avatar?
27. Vad gjorde du på din födelsedag? Firade hemma :)

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade? På lägret träffade jag Många bra vänner :) 
29. Hur skulle du beskriva din klädstil? Ganska normal ;D
30. Vad fick dig att må bra? Alla fina människor!
31. Vilken kändis var du mest sugen på? Greyson Chance <3
32. Vem saknade du? Oliver och alla kaveri från förra lägret

33. Vilken var din bästa månad? Juli!
34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre? jao
35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Jag fyller 14, kommer vara ute ganska mycket och tillbringa mer tid med kompisar :)

Kommentarer
Postat av: karin

Har en slags "dagensblogg" fast endå inte, på min blogg. kika in och kolla, bläddra bara ner några inlägg. Och om du ser det här som spam eller sånt, så ber jag så mkt om ursäkt! Kram :-)



( om jag skickade förut vare för jag inte kom ihåg om jag skickat kommentaren eller inte, ursäktis, haha. om annars inte, skit i detta parantes skiten, haah.)

2011-01-04 @ 00:52:00
URL: http://karinwingqvist.webblogg.se/
Postat av: JOSEFINE ANERLAND

Hoppas 2011 blir ett bra år för dig :)!!

2011-01-04 @ 01:49:30
URL: http://josefineah.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN GARD - TRUE ME

Hejsan allt bra ?? :D

2011-01-04 @ 05:27:53
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0