Day 1 - a recent picture of you and 15 interesting facts about yourself


1.Faborit ställe som jag varit på: Gran Canaria/ Playa De Inglés
2.Ställe som jag vill till: Australien/ Syndey
3.Språk som jag pratar : Engelska, finska, svenska å litee spanska.
4. Min styvpappa liknar Jim Carrey.


5. Jag har bara haft 1 pojkvän helaa mitt liv.
6. Jag har dansar säkert 5 gånger olika danser
7. Jag har varit med i en krock.
8. Jag älskar Ellen DeGeneres Show
9. Jag gillar inte när vissa personer kommer för nära.
10. Ibland är jag jätteirriterad.
11. Förr ville jag vara en som typ som knappt syndes.
12. Jag har kanske lätt för att få nya vänner.
13. Jag har alltid älskat att dansa och sjunga fast jag sjunger som en hes gris.
14. Jag vill bli läkare när jag blir vuxen :D
15. Jag tror typ halft på spööken :)

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0