Dag 6 - your phobias

Spindlar:Fy f*n rent ut sagt! Jag skulle aldrig hålla i en spindel,
stor eller liten aldrig!


Magsjuka: När jag var liten hade jag " Råtviruset". Då spyr man och spyr så mycket att det inte kommer nått mer, och om man inte får hjälp kan man döö... Mommo säger att jag sovade där den natten jag spydde, och att vi 4-tiden var jag grå i ansiktet. Jag minns ingeting från den natten. Mommo förde mig till sjukhuset, för min mamma var där med mina brorsor redan. De spydde ochså. Vi låg isolerade i en vecka. Nicklas, jag och philip var jätte uttårkade när vi kom till sjukhuset. Jag tänker såhär: om jag spyr kanske jag kan få "Råtaviruset" igen, så därför vill jag inte spy, och det har jag inte gjort på 3 år heller :)

Ormar: När jag var 3 år så kom en huggorm slingrades mellan benen på mig (alltså på marken).
Det var jättehemskt. Den slingrade ner till stranden och där högg pappa ihäl den med en spade.



Klaustrofobi= små utrymmen. Hatar dessa -_- Blir jag instängd i en backlucka tex. så skriker jag och sparkar.

Funderar över en sak, hoppas det går!

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0