Varför?

Jag skrev ett inlägg igår om kvällen, men det kom aldrig upp?
Dumma blogg.se!

Hade iallafall jättekul igår! Vi hade 10 gäster. Sofia, tjejen jag ska köpa vespan av, var ochså här,
så jag provåkte vespan, SKITKUUL!! :D

Jag får den nästa vecka, visar bilder senare ikväll.


Idag har vi varit i skogen i 3 timmar, vi har gått vilse och nästan svimmat, men tillslut kom vi ut därifrån!

Jag såg en orm som inte var så värst stor, så nicklas nästan trampade på den och jag utbrister
"HAHHAHHA!!! Den e såå liten att jag skulle kunna lyfta upp den" Efter en sekund säger jag
"SKIT! De dä är en bebis, så var f*n är morsan???" Jag trodde jag skulle döö, jag som hatar ormar.

Men nu ska jag fixa finska läxan klart!

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0