Home alone/Scary night

Hejj
E typ hemma idag å, men imorn ska jag till skolan
Hundarna sover så jag passa på att fara på datorn så länge ;D

Igår kväll var jag ute med Ferdinand på kvällen.
Det var mörkt men det lyste ju ut inifrån så man såg ju lite
Jag stod på gången ungefär i mitten, och så plötsligt hör ja nått som låter som en katt
i slagsmål fast mycket värre.
Ljudet tar fart och springer mot skogen, och det var ingen katt för när det väl kom in i skogen så knakade
grenarna när det sprang på dem.
Jag kom snabbt in men den rädd liten Ferdinand
Mamma gick ut och kollade och hörde ochså ljudet, så hon sa åt oss att stanna inne med djuren och
så gick hon och magnus ut och sökte det som hade låtit.
Ludde var ute på samma gång som jag men fick tyvärr inte i honom.
Ingen har nån aning om vad det kunde ha varit.
Alla djur klarade sig, men jag är lite orolig för Pibi.


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0