Loppis

Hejj
Imorn ska jag på loppis
Så jag kommer inte att blogga nästan nått
Nu sitter jag hos pappa
Jag och isa sovde hos Fanny inatt och vi var uppe till 4 x)
Men jag var och simmde 20 min(?) och sen for jag hem för de var sååå trågigt
Och vi såg på Mrs.Doubtfire och 2012
Båda var jättebra! :))


När vi såg på 2012 tänkte jag på ''Empire State of Mind'' när man såg empire state building gå under

Rekomenderas men inte på kvällen :P

                                                                                                               // Elin 
                                                                                                                 Kram <3


Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0