Presentera mig själv.

Jag heter Elin Sofi Lousie Petersson och föddes på Vasa Centralsjukhus 15.07.1997 kl. 13.10.
Jag bor i Sundom,Vasa i Finland :) Trivs väldigt bra här!

Min familj består av mamma,pappa,2 brorsor, 1 styvpappa,1 bonusmamma, 2 bonussyskon, 4 halvsyskon och 3 katter& 2 hundar. (mycket, javeet!)

Mamma heter Nina
Pappa heter Christian
Brorsorna heter Nicklas& Philip
Styvpappan heter Magnus
Bounsmamman heter Annette
Bonussyskon heter Felicia o Jonathan
Halvsyskonen heter Joanna,Kim,Felicia o Linus
Katterna heter Ludde,Pibi o Skrållan
Hundarna heter Lill-Nisse o Ferdinand

Hobby: Rida, vara med kompisar, rita, fotografera, dansa o sjunga. + simma
Jag sjunger o dansar förfärligt så jag kommer aldrig att uppträda.
Jag ritar heller inte så bra, men tycker om det ändå.
Simmaset har jag fått från att jag bor vi havet <3



Som person är jag kanske lite blyg, snäll o trevlig.
Jag har lätt för att skratta :D ibland..
Jag hatar när någon smaskar eller irriterar mig på nått annat sätt ^^
När det gäller kärlek har jag lite svårt.
Jag har bara varit ihop med 1, me blivit frågad 3 gånger ;)
Ibland älskar jag att vara ensam. Jag tycker om tysnaden.
Ibland hatar jag att vara ensam. Då ''hör jag i syne''
om man ska säga så :D
Ibland tänker jag inte på vad jag gör!?
Och säger. Jag tror jag tar ganska bra hand om mina vänner.
Fölorade många bra bästisar när vi började i högstadiet :(
Men nu vet jag inget mer!
Ses<3

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0