Har varit i stan/Dag 17

Har varit i stan och stor shoppat b.l.a ny kudde,ny skrivbordsstol mm.
Vi ska snart äta. Jag har köpt jättemycket juklappar ;D
Nu ska jag fixa min naglar ´lite snyggare.
Kram <3


Dag 17 - Mitt faboritminne
Jag har jättemånga bra minnen :)
Vet inte vilket jag ska välja.Jag tar nu ett bara.
I somras var Sanna,Madde och Nenni här (:
Vi åkte ut på flotten , men vinden tog tag i oss, och
vi flöt iväg mot Pikkala xD Jag blev tvungen att hoppa
i vattnet. x) Sen tror jag att vi gick upp på mitt rum, jag bytte kläder,
sen åkte var och en hem. Senare på kväll åkte vi alla till simstranden, simmade med kläderna på,
pratade med pojkarna, sen åkte vi hem till mig igen :D
Det var en av mina faboritminnen från sommaren <3





Kommentarer
Postat av: Madde

yees yees, härli daag (y) :D <3

2010-12-19 @ 12:16:11
URL: http://madeleineslife.webblogg.se/

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0