Ddag 3 - Mina föräldrar!

Min mamma heter Nina och är född 1969. Hon är född och uppväxt i Sundom men hon har bott i Sverige. Mamma har inga syskon. Mamma träffade pappa kanske 1988?  Dom förlovade sig efter nått år och 1997 fick dom mig :D 2000 fick dom Nicklas o Philip. Dom skilde sig 2004 Jag o Felicia.N lekte när vi var mindre. Samma år blev Magnus o Mamma ihop. 2006 förlåvade de sig. 3.7.2010 gifte dom sig :) Nu jobbar mamma på Vasa Centralsjukhus lager!


Pappa heter Christian och är född 1962. Han är född och uppväxt i Skåne, Klippan. Pappa flyttade hit när han  var 28 Pappa träffade mamma 1988, förlåvade sig och fick mig, Nicklas o Philip. Dom skilde sig 2004. Pappa träffade Annette 2005 .Dom förlovade sig 6.11.2010. Dom vet inte när dom ska gifta sig, men jag hoppas snart! Pappa jobbar nu på FRAM.




Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0