Dag 8 - Ett ögonblick

Ett ögonblick...
Det var nog på Prisma, när jag stod och kollade på några klänningar.
Plötligt börjar det låta... (tryck här!)
Jag börjar sjunga med glatt för jag ser ingen annan i närheten ...
Plötsligt stirrar jag in i speglen och på andra sidan hyllan står men gulli pojke
med sin lillasyster. Jag slutar att sjunga och pojken börjar le.
Jag rodnar och går därifrån. Nästa dag är jag sjuk och plötsligt får jag ett
meddelande från min gamla granne och kompis Chasmine som frågar
om jag var på Prisma igår. Jag hade feber och trodde att vi hade varit på
Citymarket häromdan. Så jag sa nä. Efter en timme kom jag på att det var jag visst.
Så jag skickade det till henne, hon sa att hon och hennes bror Marko hade sett mig :)
Jag blev ju förståss glad och chenerad (stavning)
Det var ett ögonblick :)

LÅT MIG SE DE NYA GLEE AVSNITTEN!!!!!
jag har så många frågor.
Var är Quinns baby?
Hur är det med Rachel o Finn?
Hur är det med Emma& Will?
Hur är det med Sue och hennes Youtube-klipp?
Vad hände med Jesse?

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0