Cupcakes/ Dag 11 - Mina syskon

Nu håller tette på att baka cupcakes. Idag ska jag åka hem.
Men nu ska jag väl blogga om annat!


Jag tar nu hela skaran barn i familjen.
Mina bröder: Min brorsor heter Nicklas&Philip.Dom är 3 år yngre än mig.
Ibland är dom för jävliga, och väldigt sällan är dom snälla :)

Mammas sida
Mina bonus syskon.
Joanna: Hon har jag inte träffat så mycket på sista tiden, men hon är snäll :)Hon är 16, tror jag :D
Kim: Han är 1 år äldre än mig, han har inte heller träffat honom på sista tiden.
Felicia: ½ år yngre än mig :P Hon är rolig att vara med. Hon har alltid bra ideér :)
Linus: gullig och snäll. Han är 8 år.


Pappas sida
Jonathan: Snäll, men är på Åland och utbildar sig  till kapten :D
Felicia.G: Snäll och gullig. Rolig att vara med, och har så snygga kläder ;)
Det var väl allt.

Kommentarer

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0